קושנר: "צריך ממשלה בכדי להחיל ריבונות"; ימינה: "ריבונות עכשיו"

איתי גדסי No Comments on קושנר: "צריך ממשלה בכדי להחיל ריבונות"; ימינה: "ריבונות עכשיו"

בלשכת ראש הממשלה הבהירו כי ההחלטה על החלת הריבונות תתעכב מסיבות טכניות. יועצו של הנשיא טרמאפ אומר בריאיון "התקווה שבישראל יחכו עד לבחירות". בימינה דוחקים בראש הממשלה להעביר את ההחלטה ההיסטורית מייד

קושנר, גרינבלט, פרידמן ונתניהו צילום: מתי שטרן, שגרירות ארה"ב
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לאחר שבלשכת ראש הממשלה עדכנו כי מסיבות טכניות ככל הנראה ההחלטה על החלת הריבונות בבקעה וביו"ש תידחה. יועצו הבכיר של נשיא ארה"ב ג'ראד קושנר אמר בריאיון "התקווה היא שהם יחכו עד אחרי הבחירות, נעבוד איתם".

בריאיון לאתר "Gzero" נשאל קושנר אם הממשל האמריקני תומך בסיפוח כעת, והשיב: "לא, הסכמנו איתם על הקמת ועדה שתכין את המפה. לדעתי צריך שתהיה ממשלה ישראלית כדי להתקדם. נראה מה יקרה".

בימינה דוחקים בראש הממשלה להעביר את החלטה עכשיו ולא לחכות למרות דרישת האמריקנים: "החמצת ההזדמנות תהיה פגיעה קשה בהתיישבות. חצי מיליון תושבי יהודה ושומרון ובקעת הירדן מייחלים לריבונות, וזה בהישג יד. אסור למצמץ" אומרים בימינה ומוסיפים כי הסיפוח חייב להיות במיידי,"דורשים מראש הממשלה נתניהו לפעול בנחישות ולהביא להצבעת הממשלה בשבוע הקרוב צו להחלת הריבונות הישראלית בכלל ההתיישבות ביהודה ושומרון ובבקעת הירדן. אנחנו נעמוד מאחוריו" הם מבהירים.



0 תגובות